مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 08:152021-06-15حوادث

بسته خبری پلیس | از تکذیب خبر آدم ربایی تا کشف 6 دستگاه استخراج ارز دیجیتال


معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی خبر آدم ربایی دختران و کودکان را در شهرستان بیرجند تکذیب کرد و گفت: با انتشار دهندگان شایعات طبق قانون برخورد خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، فاضل مریمی فرمانده انتظامی بشرویه ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: با وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی و محصولات کشاورزی در شهرستان بشرویه، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی بیان داشت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان بشرویه با انجام کار اطلاعاتی و تحقیقات میدانی یک سارق را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی بشرویه با اشاره به اینکه متهم دستگیر شده به 6 فقره سرقت از اماکن خصوصی و محصولات کشاورزی اعتراف کرد، افزود: مأموران در این رابطه یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

فاضلی به شهروندان توصیه کرد: شهروندان ضمن رعایت موارد امنیتی و استفاده از سیستم های مداربسته، به هشدارهای پلیس توجه کنند و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

محموله قاچاق به مقصد نرسید جواد بخشی رییس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان در اجرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته خبری پلیس | از تکذیب خبر آدم ربایی تا کشف 6 دستگاه استخراج ارز دیجیتال

بسته خبری پلیس | از تکذیب خبر آدم ربایی تا کشف 6 دستگاه استخراج ارز دیجیتال